2011-10-03

En ny vardag!

Idag gjorde jag första officiella dagen hos Lindbergs Pröppsdrivning AB, eller svärfar om man så vill ! Tanken är att köra på 06:00 - 15:00 Mån-Ons. För att kunna satsa hårt på skidåkningen blir det övermäktigt att 5 dagar iveckan stiga upp 04:30 och sedan hinna träna mellan 15 - 20h/vecka, så därför tror jag att en deltid där och inhopp hos Jenny på fiket mellan dubbelpassen resterande del av veckan är en optimal lösning för att få vardag och träning att gå runt.

Körningen då? Jo, jag kör skördare, lite ovant, men jag tror jag kommer att lära mig relativt snabbt, dels för att jag är intresserad, men även begåvad! hehe!

Har även hunnit med ett distanspass klassiskt med Björn nu på eftermiddagen. Vi körde på i drygt 2h. Jag åkte med mina dyngtröga Swenor 3:or som inte ligger långt ifrån mina Eagle 4:or. Åker på exakt samma skida som Björn men hans rullar avsevärt mycket bättre!

Rock On! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar